Wednesday, December 10, 2014

Closing Sale op Digiscrap

Na bijna 5 jaar op Digiscrap is de tijd gekomen om afscheid te nemen! Mijn winkel zal op 1 januari sluiten.
Ik wil mijn klanten van harte bedanken voor de afgelopen jaren! Velen heb ik mogen ontmoeten tijdens de events of beurzen, dat vond ik altijd erg leuk om te doen.
Als bedankje wil ik iedereen in de gelegenheid stellen om al mijn producten te downloaden voor slechts 20 euro! Zelfs als je al verschillende producten van mij in je bezit hebt, is dit een koopje! Het is een eenmalige aanbieding die nooit meer terugkomt, zoals ook veel van mijn producten niet meer terugkomen. Ik stop overigens niet met designen, volg me via mijn blog of Facebook fanpage om op de hoogte te blijven. Ik ben erg enthousiast over mijn nieuwe shop waar ik exclusief voor zal ontwerpen. Als je wilt reageren op mijn vertrek kun je dat het beste hier of op Facebook doen want Digiscrap heeft inmiddels een slotje gezet op mijn Closing Sale topic!

De link naar mijn winkel (als je op het product klikt, zie je een duidelijke uitleg hoe het werkt):http://winkel.digiscrap.nl/Erica-Zwart/





De closing sale duurt tot en met 31 december, zowel op Mscraps als op Digiscrap!

1 comment:

  1. Ik wens je heel veel succes Erica, ga vooral door want je maakt prachtig dingen. Ik herken dat slotje, erg jammer en kinderachtig nadat jij zoveel betekent hebt voor digiscrap, dit verdien je niet! Ik hoop nog veel van je te horen!

    Groeten,
    Marleen

    ReplyDelete